Min handlekurv

Lukk

 Fri frakt ved kjøp over 2000 kr |  Rask levering |  30 dagers åpent kjøp

Handelsbetingelser

Leverings-, bestillings- og betalingsinformasjon

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gjelder for alle leveranser fra tapetfabrikken.no. Betingelsene gjelder i alle tilfeller hvor det ikke er inngått andre skriftlige avtaler mellom kjøper og tapetfabrikken.no.

 

Bestilling hos tapetfabrikken.no

Tapetfabrikken.no er en nettbutikk som samarbeider med Duro, leverandør av tapet av kvalitet. Alle varer på nettsiden er på lager, med mindre noe annet er oppgitt. Du bestiller gjennom vår handlekurv. Når bestillingen din er registrert, og du har mottatt en ordrebekreftelse per e-post, vil tapetfabrikken.no motta bestillingen din elektronisk. Vi vil så behandle bestillingen, og enten «akseptere» eller «avslå» denne. Vi behandler bestillingen innen 48 timer, og du vil deretter motta

Årsaken til at en bestilling avslås er i de fleste tilfeller at varen ikke lenger er tilgjengelig i vår lagerbeholdning. Du vil ikke bli forespurt å endre din bestilling dersom hele, eller deler, av bestillingen ikke kan leveres. Skulle hele, eller deler, av bestillingen din ikke kunne leveres vil du selvsagt ikke bli fakturert eller belastet for dette.

Tapetfabrikken.no tar forbehold om at de automatiske e-postene som skal sendes ut kan bli forsinket, eller levert til feil e-postadresse.

 

Frakt

Vi har fast lavpris på frakt, som kun ligger på 99 kr. Levering av tapet fra tapetfabrikken.no anses som gjennomført når kunden har fått varen utlevert. Varene skal sendes kort tid etter at bestillingen er registrert. Sending skjer først etter at du som kunde har mottatt en bekreftelse på at bestillingen din er akseptert. Levering skal normalt skje innenfor 3-10 virkedager etter at bestillingen er behandlet. Varene sendes med Posten Norge/BRING, Postnord eller andre fraktleverandører i Norge, og kan ankomme postkontor, Mypack-utleveringssted, post-i-butikk eller direkte hjem til deg. Dette er avhengig av fraktmetode og fraktleverandør.

Tapetfabrikken.no står ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i levering av din vare som skyldes feil eller forsinkelser hos fraktleverandør. Alle leveringsfrister er veiledende, og avvik kan forekomme. Dersom sendingen din blir forsinket, eller borte, vil vi gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg slik at du mottar denne så raskt som mulig.

Du er selv ansvarlig for at kunde- og leveringsopplysningene du har oppgitt er korrekte, og vi anbefaler at du alltid kontrollerer disse etter gjennomført bestilling. Dersom du skulle oppdage feil i opplysningene dine ber vi om at du gir oss beskjed så snart som mulig, per telefon 90 19 32 25 (på virkedager mellom 09.00 og 17.00). Eventuelle feillevranser/bortkomne pakker vil, ved feil opplysninger, være kundens ansvar. 

Dersom du mot formodning ikke skulle ha mottatt bestillingen din innen 10 virkedager etter at den er bestilt, ber vi deg ta kontakt med kundeservice (info@tapetfabrikken.no. Dersom du mot formodning ikke skulle motta varene dine får du selvsagt refundert det du har betalt. Ved heving av kjøp grunnet forsinket levering vil du ha beløpet refundert senest innen 14 virkedager.

 

Garanti

Tapetfabrikken.no selger Duro fordi det er slitesterk og svært holdbar tapet av høyeste kvalitet. Tapetfabrikken.no selger kun miljøvennlige tapeter. Duro er utnevnt som kongelig hoffleverandør i Sverige, som betyr at det svenske kongelige hoff bruker Duros tapeter.

 

Risikoen for varen(e)

Risikoen for varer overgår til kjøper når angreretten, etter 14 dager fra mottagelsen, er utløpt. Er varen blitt skadet etter at kjøperen har fått den bevarer kunden angreretten om skaden ikke skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra kundens side. Vi anbefaler at du beholder originalemballasjen da varen ved en eventuell reklamasjon, eller ved skade, anbefales å leveres tilbake i original innpakning.

 

Betalingsvilkår

MVA på 25% inngår i alle priser. For personer bosatt på Svalbard, som skal ha MVA-fritak, må dere ta kontakt med vår kundeservice vedrørende dette.

Det tilkommer ingen andre avgifter på ditt opprinnelige kjøp enn det som står opplyst i bestillingsbekreftelsen du mottar per e-post.Du kan selv velge den betalingsmåten som passer deg best. Du kan velge å betale med betalingskort, faktura eller ved fast delbetaling gjennom Klarna.

 

Rabattkode

Dersom du har en gavekortkode eller en rabattkode du ønsker å bruke på tapetfabrikken.no skal du tilføye og aktivere koden i din «handlekurv», hvor det står «Har du rabattkode? Bruk den her» før du går videre til sikker betaling. Dersom ikke annet er opplyst dekker gavekortet kun prisen på varen du bestiller, ikke øvrige gebyrer. Det er ikke mulig å handle vare(r) for lavere beløp enn verdien på gavekortet/rabattkoden. Du kan ikke kombinere flere rabatt-/gavekortkoder på samme kjøp.

Dersom du har glemt å legge inn rabattkoden/gavekortkoden før betaling kan dessverre ikke Tapetfabrikken endre på dette i etterkant av ordren.

 

Fraktpris

Innenlands (i Norge) er det gratis frakt på alle bestillinger over 1499,-. For bestillinger på mindre enn 1499,- koster frakten 99,-.

 

Angrerett og retur

Våre leverandører tar 20% håndteringsgebyr. Du står selv ansvarlig for fraktkostnadene og tilbakesendingen. Ingen retur godtas før avklart med tapetfabrikken.no. Ødelagt emballasje godtas ikke i retur.

Som kunde har du alltid 14 dagers ubegrenset angre- og returrett, som gjelder fra den dagen du har fått varen, eller angrerettskjema dersom dette leveres senere enn varen, levert.
Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten eller bytte varen du har kjøpt i en annen størrelse eller farge, skal du melde fra innen 14 dager etter at varen er levert/hentet ut på utleveringsstedet. Dette skal meldes via vårt online returskjema her.

Du kan også påberope deg angreretten ved å ta kontakt med tapetfabrikken.no per post, e-post eller telefon, også dersom du har spørsmål vedr. dette: 

  • Telefon: 90 19 32 25
  • E-post: info@tapetfabrikken.no

 

Etter at online returskjema er utfylt skal du skrive ut returblanketten og legge denne sammen med varen som skal sendes i retur. Du skal pakke varen forsvarlig, i samme emballasje som du har mottatt den i. Bruk av angreretten skal meldes fra om via online returskjema, eller direkte til butikken du skal returnere varer til, innen 14 dager fra varens mottak. Varen skal sendes i retur innen 14 dager etter at du har meldt fra om bruk av angreretten. Returpakken innleveres på ditt nærmeste postkontor.

 

Reklamasjon

Eventuelle feil eller mangler ved produkter/varer bestilt gjennom tapetfabrikken.no, skal oppgis innen 2 måneder etter du har oppdaget feilen. Det er din plikt å angi, og forklare, hvordan feilen eller mangelen viser seg. Dersom du oppdager en feil ved varen, skal du rette henvendelsen direkte til tapetfabrikken.no. For å melde fra om en reklamasjon kan du ta kontakt med tapetfabrikken.no per post, e-post eller telefon, også dersom du har spørsmål om dette: 

  • Telefon: 90 19 32 25
  • E-post: info@tapetfabrikken.no

 

Copyright

Innhold på www.tapetfabrikken.no er Tapetfabrikken.no sin eiendom. Dette innhold er beskyttet etter opphavsrett, markedsførings- og varemerkelovgivning. Dette innebærer at varemerker, firmanavn, produktnavn, informasjon om produkter, herunder beskrivelse av produktene, bilder/grafikk, design og layout og annet innhold på sidene ikke kan lastes ned, kopieres eller benyttes på annen måte uten at dette er tillatt etter lovgivning eller etter samtykke fra Tapetfabrikken.no.